Veelgestelde vragen over openstelling zwembad De Koerbelt ivm corona
Als ik heb gekozen voor banen zwemmen, kan ik dan ook nog switchen naar het warme bad of andersom?
Als het maximale aantal personen per bad is bereikt, is het niet mogelijk te switchen van bad.
Mijn abonnement is verlopen maar ik heb niet kunnen zwemmen. Hoe gaan jullie daar mee om?
De abonnementen die nog geldig waren tot na 13 maart 2020 zullen met 10 weken verlengd worden. Voorbeeld: was uw abonnement geldig t/m 13 mei dan wordt deze verlengd t/m 22 juli.
Ik heb zegels gespaard voor een supermarktabonnement. Kan ik deze kopen?
Omdat moeilijk te voorspellen is hoe het recreatief zwemmen vormgegeven kan worden kunnen wij helaas niet anders dan de supermarktabonnementenactie van AH en Coop dit jaar niet door te laten gaan.
Andere vragen?
Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op: (0548) 519 183.